luffaren

Alla inlägg den 21 april 2017

Av peter - 21 april 2017 18:51

...Frankrike.

Jag tycker att det är förbannat märkligt!


Om det blir så är det nog slut med Frankrike i EU också.

Det kanske blir slut med hela EU förresten?

Chansen är god!


Det blir tid för murar mellan länder igen.

Jag trodde den sista revs 1989.

Så är tydligen inte fallet.


Isolation istället för kommunikation.

Jag tror vi är farligt ute.

Värre än nånsin under min livstid.


Trött gammal galen gubbe med fingret på knappen på andra sidan Atlanten.

En galen parodi till snubbe som basar över ett hjärntvättat lands befolkning skjuter iväg raketer samtidigt som samma lands befolkning hungrar ihjäl.


Turkiet har vridit tillbaka sitt lands utveckling ca 500 år.

Snart ser vi flyktingströmmar därifrån av människor som vill tänka fritt utan påtvingade slöjor.


Och ovanpå allt Zlatans skada.

Ungefär det var det som fick min bägare att rinna över.

Hur ska vi som nation klara oss nu är det tänkt?


Jag orkar faktiskt inte knappt längre.

Jag tror jag drar ner rullgardinen och väntar in el classico till helgen.


AJÖKEN!


Presentation


Den här bloggen är min självterapi. Mitt största problem i Livet är och kommer alltid att vara Peter. Det är min utgångspunkt i den här Bloggen. Välkomna!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

allmänt


Ovido - Quiz & Flashcards