luffaren

Alla inlägg under oktober 2017

Av peter - 22 oktober 2017 14:01

...varit.

En stor vecka för "manliga" tv-personligheter....


Den ene snuskgubben efter den andre har fallit tungt.

Både i Usa och i Sverige.

Vi har sett ett kvinnligt upprop som i alla fall jag applåderar och inte känner mig hotad av.

Det som många kvinnor, unga som gamla haft i ryggsäcken vågar de nu göra sig av med.

Det är bra!


I Martin Timells fall verkar det inte finnas någon hejd på vilken psykopat han faktiskt är.

Bakom hellyllefasaden har han visat sig vara könsblottare, tafsare, mobbare, rasist och kvinnoförnedrare i en aldrig sinande ström under många herrans år.

Skäms TV4! mycket av skuld och skam ska komma till er nu.

Stålar har styrt att ni skyfflat undan problemet.


Martin Timell är körd, slut och lär få gå på närbutiken och handla i skam i framtiden.

På min "antilista" ställer han sig som god två tätt bakom Tito Beltran och strax före Donald Trump.

Synd om hans familj dock, de hade nog inte gjort något för att förtjäna detta.


Snubben i Göteborg.

Lasse Kroner.

Vilken farsartad snubbe!

Har skickat sexfoton på sig själv till ung tjej som stått i beroendeställning till honom.

Saknas självinsikt?

Ta en titt i spegeln.


Fler fula gubbar lär dyka upp nästa vecka.


Vad händer i Katalonien?

Jag vill se ett helt Spanien.

Kanske är det här en del i resultatet av att Spanien som så många andra länder inte tar itu med sin närhistoria?


Har haft ett kort möte med Herman Lindqvist.

Vi synkade inte helt.

Han hade i alla fall en väldigt trevlig fru.


Ska jag försöka hålla mig kvar på FK eller ska jag följa med mina kompisar in på ny myndighet?

Fk har varit mitt hem länge...

Har i alla fall fått min guldklocka  


Har blivit inbjuden till stor 67-fest på Garbo.

Jag räds såna tillställningar.


Har fått en ny kompis.

En granne i 50+ åldern med rötterna i Iran.

Vi vejpar och dricker te ihop!

Presentation


Den här bloggen är min självterapi. Mitt största problem i Livet är och kommer alltid att vara Peter. Det är min utgångspunkt i den här Bloggen. Välkomna!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

allmänt


Ovido - Quiz & Flashcards