luffaren

Alla inlägg den 26 september 2017

Av peter - 26 september 2017 20:25

...jag?

En del kallar mig en av de värsta brottslingarna i historien....


Det kanske stämmer, för jag har faktiskt dödat fler människor än de som fallit i alla krig i hela världen under alla tider.


En del människor har jag gjort till vrak.

Jag har förvandlat många förhoppningsfulla ungdomar till att bli samhällets olyckskorpar.

Miljontals av människor har jag förlett in på dåliga vägar.


Jag har förstört svaga och krossat många starka.

Vissa människor har jag förvandlat till dårar.

Jag lägger ut snaror för de oskyldiga och värnlösa.


Den förtvivlade äkta makan/maken känner mig.

Likaså barnen som gråter sig till söms varje kväll.

De föräldrar som har fått sitt hår grånat i sorg över sina barn känner mig också.


Jag har ruinerat miljoner och jag ska ruinera ännu fler!


Jag är Alkohol!

Presentation


Den här bloggen är min självterapi. Mitt största problem i Livet är och kommer alltid att vara Peter. Det är min utgångspunkt i den här Bloggen. Välkomna!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

allmänt


Skapa flashcards