luffaren

Alla inlägg den 4 juni 2017

Av peter - 4 juni 2017 15:52

...galen!

England är illa drabbat....


Fega as!

Det är allt jag kommer att säga om det.


1-1 i halvtid mellan Aik och Eskilstuna.

Det är för dåligt!

Det är allt jag kommer att säga om det.


Trump drar USA ur klimatavtalet.

USA är en enda stor jävla oljekartell.

Nog sagt om den idioten och detta cowboyland där hästen och pistolen bytts mot världspolisherravälde och bensinslukande bilar som kräver olja till ett billigt pris för att the american way of life skall kunna rulla vidare.....


Igår var jag på vejpfestival med svärsonen utanför Eskilstuna.

Det var ganska så märkliga människor där.

Subkultur tror jag det kallas.

Jag är säker på att de tyckte jag var högst märklig också, i synnerhet eftersom jag förmodligen var äldst på stället.


Leig GW Persson har tydligen gjort synnerligen briljanta aktieplaceringar.

Kan inte den människan göra något fel?


Batra i Moderaterna är farligt ute.

Vad gör en människa som är farligt ute?

Den människan sparkar andra!

Hon sitter nog inte så länge till hon heller.


Det gungar i Liberalerna också.

Jag gillar inte Jan Björklund.

Han gungade sönder den svenska skolan och lekte med den som om den var hans barndoms sandlåda.

Jag kommer nog få svårt för den som utmanar också(har glömt vad hon heter), men jag har aldrig röstat på dem vad det anbelangar, så det kan jag väl skita i.


Det går bättre för hon i Centern.

Det kan bli ett intressant politiskt landskap efter valet.


Det har blivit pizza 2 dagar i rad.

Idag måste det bli något annat, falukorv kanske?

Jag börjar bli hungrig.


Jag var i Barkarby igår.

Det såg mest tragiskt ut.

Och det gamla flygfältet som ff bebyggs liknar mest ett tivoli av kommers och en del märkliga bostäder.


I morgon blir det Servicekontoret långpanna.

Det blir väl bra, jag är ju nästan aldrig där längre.


1-1 fortfarande och nu har de spelat över 60 minuter.

De torskar bergis!

I så fall lägger jag ned den här fotbollssäsongen.

Jag är en typisk medgångssupporter.



Presentation


Den här bloggen är min självterapi. Mitt största problem i Livet är och kommer alltid att vara Peter. Det är min utgångspunkt i den här Bloggen. Välkomna!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

allmänt


Skapa flashcards